منگل، 19 فروری، 2019

کس کا جمال ناز ہے (نعت)

کس کا جمالِ ناز ہے جلوہ نما سُو بہ سُو
گوشہ بہ گوشہ در بہ در قریہ بہ قریہ کُو بہ کُو

اشکِ فشاں ہے کس لئے دیدۂِ منتظر میرا
دجلہ بہ دجلہ یم بہ یم چشمہ بہ چشمہ جُو بہ جُو

میری نگاہِ شوق میں حسنِ ازل ہے بے حجاب
غُنچہ بہ غُنچہ گُل بہ گُل لالہ بہ لالہ بُو بہ بُو

جلوہِ عارضِ نبی, رشکِ جمالِ یوسفی
سینہ بہ سینہ سر بہ سر چہرہ بہ چہرہ ہُو بہ ہُو

زلفِ درازِ مصطفی, گیسوئے لیلِ حق نما
طُرّہ بہ طُرّہ خم بہ خم حلقہ بہ حلقہ مُو بہ مُو

یہ میرا اضطرابِ شوق رشکِ جنونِ قیس ہے
جذبہ بہ جذبہ دل بہ دل شیوہ بہ شیوہ خُو بہ خُو

تیرا تصورِ جمال میرا شریکِ حال ہے
نالہ بہ نالہ غم بہ غم نعرہ بہ نعرہ ہُو بہ ہُو

بزمِ جہاں میں یاد ہے آج بھی ہر طرف تیری
قِصّہ بہ قِصّہ لب بہ لب خطبہ بہ خطبہ رُو بہ رُو

کاش ہو ان کا سامنا عین حریمِ ناز میں
چہرہ بہ چہرہ رُخ بہ رُخ دِیدہ بہ دِیدہ دُو بہ دُو

عالمِ شوق میں "رئیس" کس کی مجھے تلاش ہے
خِطہ بہ خِطہ راہ بہ راہ جادہ بہ جادہ سُو بہ سُو

رئیس امرہوی

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں